دوره آموزشی مبانی تعمیر و نگهداری تجهیزات مکانیکی

آموزش مبانی تعمیر و نگهداری تجهیزات مکانیکی

نخستین دوره از مجموعه دوره های آموزشی فنی نگهداری و تعمیرات، با عنوان مبانی تعمیر و نگهداری تجهیزات مکانیکی آماده شده، می توانید آن را از وبسایت www.irantpm.ir تهیه کنید.

دوره آموزش مبانی تعمیر و نگهداری تجهیزات مکانیکی یک دوره مجازی مهم و کلیدی برای تکنیسین ها و کارشناسان فنی در واحدهای فنی کارخانجات است. نگهداری و تعمیرات اثربخش و کارآ از مهمترین اهداف هر واحد نگهداشتی است. علاوه بر این، حفظ ایمنی کارکنان نگهداشت، انتقال دانش فنی پایه و توسعه مهارت های صنعتی و شغلی کارکنان نگهداشت، باعث کاهش زمان های توقف تجهیزات و در نتیجه کاهش هزینه ها می شود.

امروزه شرکت ها در سراسر دنیا در اثر عواملی مانند تغییر نسل نیروی کار، فشارهای مرتبط با افزایش بهره وری، الزامات قانونی و فناوری های جدید با کمبود نیروی کار صنعتی ماهر مواجه هستند. سازمان ها می توانند با کمک به کارکنان شان برای رسیدن به سطح قابل قبولی از دانش و مهارت، خطاها و توقفات را کاهش داده، ریسک را به حداقل رسانده، الزامات قانونی را هم رعایت کنند.

در این دوره آموزشی، اصول و مبانی تعمیر و نگهداری تجهیزات مکانیکی متداول در سازمان های صنعتی و تولیدمحور را آموزش می دهیم. تمرکز دوره بر مباحثی است که برای طیف متنوع صنایع کشور مفید باشد. در این دوره مباحث زیر ارائه می شود:

  • اصول و الزامات ایمنی فعالیت های نت؛
  • آشنایی با ابزار و تجهیزات مورد استفاده در تعمیر و نگهداری؛
  • اصول حفظ شرایط پایه ای تجهیزات مکانیکی؛
  • موضوعات کاربردی در خصوص نصب، بهره برداری، تعمیر و نگهداری تجهیزات و قطعات متداول در صنعت؛
  • ارتباط نگهداشت مناسب با مدیریت مصرف انرژی.

چرا این دوره را نیاز دارید!؟

آموزش ناکافی اصول و مبانی کار، کارکنان و سازمان ها را در معرض حوادث برنامه ریزی نشده ای قرار می دهد که باعث صدمه فیزیکی به نیروی کار، از دست دادن دارایی ها، کاهش درآمد، افت بهره وری و در نهایت درگیر شدن در دعاوی حقوقی می شود.

همه افراد فعال در بخش تعمیر و نگهداری صنعتی، از مدیران تا کارشناسان و تکنیسین ها باید با این مبانی و اصول آشنا باشند تا بتوانند علاوه بر کاهش ریسک های ایمنی، کارآیی و اثربخشی مجموعه فعالیت های نگهداشت را نیز افزایش داده، از انجام کارهای نادرست یا انجام نادرست کارها اجتناب کنند.

شناسنامه دوره

  1. تعداد فیلم: ۴ عدد با فرمت MP4
  2. مدت کل دوره: ۲۰۰ دقیقه
  3. معادل دوره: ۲ روزه حضوری (۱۶ ساعت اسمی ) در گواهی نامه آموزشی معادل یک دوره ۲ روزه حضوری درج خواهد شد.
  4. جزوه و مستندات دوره: دارد به فرمت PDF
  5. شیوه تهیه: دانلودی
  6. حجم کل دوره: ۲۲۱۰ مگابایت

برای مشاهده تیزر این دوره آموزشی در وبسایت آپارات روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.aparat.com/v/HZIhV

همچنین برای تهیه این محتوای آموزشی می توانید اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *