ده گام برای ایجاد یک برنامه آنالیز روغن کلاس جهانی- بخش پایانی

بخش دهم   بخش نهم   بخش هشتم   بخش هفتم   بخش ششم   بخش پنجم   بخش چهارم   بخش سوم   بخش دوم   بخش اول

در مجموعه مطالب پیش رو ده گام اصلی برای ایجاد یک برنامه آنالیز روغن کلاس جهانی به اختصار شرح داده می شوند. این مطلب توسط شرکت معظم Testoil، که یکی از پیشگامان طراحی و اجرای آزمون های آنالیز روغن می باشد، تهیه شده است و ترجمه آن در چند بخش به خوانندگان سایت تقدیم می شود.

گام دهم- برنامه خود را با ابزارهای تحت وب مدیریت کنید

پس از انجام آزمون نمونه و آماده شدن نتایج، آزمایشگاه باید نتایج را به روش مناسبی در اختیار شما قرار دهد.

امروزه بسیاری از آزمایشگاه ها ابزارهای تحت وبی دارند که به مشتریان امکان می دهد تا اطلاعات گزارش های آنالیز روغن خود را به سهولت بررسی کنند.

مدیریت برنامه آنالیز روغن تحت وب می تواند به کارکنان شما کمک کند که تصمیمات بهتر و آگاهانه تری بگیرند.

با استفاده از یک ابزار مدیریت تحت وب، شما و کارکنان نگهداشت شما می توانند گزارش ها را مدیریت کنند، چرا که داده ها بصورت همزمان در دسترس همه طرف ها قرار می گیرد.

برنامه تحت وب ایده ­آل باید ابزارهایی برای مدیریت سریع نتایج نمونه ها و پایش تجهیزات، به صورت های زیر، در اختیار کاربران قرار دهد:

  • مرور تاریخچه نمونه گیری از تجهیز
  • آنالیز شرایط ماشین
  • دسترسی و مرور گزارش های جدید و قدیمی
  • بررسی روند تغییرات با نمودارها

نتیجه گیری

فقط ارسال یک نمونه روغن به نخستین آزمایشگاهی که پیدا می کنید، نمی تواند کیفیت برنامه آنالیز روغن شما را تضمین کند. صرفا انجام تعدادی مراحل برنامه ریزی شده باعث حداقل شدن مشکلات پیش بینی نشده می گردد. با داشتن دورنمای مناسب، ارتباطات خوب و آگاهی از آنچه از آنالیز روغن انتظار دارید، می توانید برنامه ای طرح ریزی و پیاده سازی کنید که هم معتبر بوده، هم قابلیت اطمینان سازمان را افزایش دهد.

 

در پایان، متن کامل این ده گام، بصورت فایل PDF، جهت استفاده خوانندگان محترم سایت، قرار داده می شود. می توانید این فایل را اینجا دانلود کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *